بک لینک فالو و نوفالو
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بک لینک و پیوند فالو
برای فهم بهتر تفاوت در میان ساخت بک لینک رایگان  و پیوند فالو و نوفالو، بایستی پیش مسئله ای در رابطه طرز ی همت بک پیوند در حوزه seo داشته باشیم. وقتی که به یک کاغذ از وب سایت، لینک و پیوند داده میشود، که هایپرلینک (hyperlink) یا این که لینک و پیوند به نشانی آن کاغذ اشاره می نماید، این شیت بهبود کوچکی در seo بدست می‌آورد. هر بک لینک و پیوند را یک امتیاز فرض فرمائید، و هرچه بک پیوند بیشتر بگیرید امتیاز بیشتر کسب می‌کنید. امتیاز بیشتر هم برابر میباشد با غالب شدن.
گوگل بدین امتیازها دقت می نماید، و بصورت مداوم بوسیله رباتهایش سایتها را رصد می نماید که چه تعداد بک لینک و پیوند و از چه سایتهایی دارا‌هستند. گوگل اینطور تصور می نماید که چنانچه اشخاص متعددی به یک برگه لینک و پیوند داده اند، آن کاغذ می بایست حقیقتا خوب باشد! پس اینجانب هم بایستی در موتور کاوش می بایست حق تقدم بالاتری به آن ورقه نسبت به بقیه افراد با مورد شبیه بدهم تا بتوانم شایسته ترین صفحه ها را به راحتی به یوزرها موتور کاوش ارائه دهم.
گوگل برای اندازه گیری امتیاز لینکها واحد احتساب ای به اسم پیج رنک (Page Rank) تشکیل داد. اکثری از سئوکارها از امتیاز لینکها تحت عنوان لینک و پیوند جویس (Link Juice) حافظه می نمایند. جریان لینک و پیوند جویس از سمت سایتهای مبداء به وبسایت مقصد از روش هایپرلینک جریان مییابد. هرچه سایتهای مبدا معتبرتر باشند، لینک و پیوند جویس بیشتر به تارنما مقصد که از سایتهای مبدا بک پیوند گرفته ارتقا مییابد. به عنوان مثال دریافت کردن بک پیوند از وبسایت نیویورک تایمز یا این که بی بی سی طلای ناب میباشد. یا این که سایتهایی که عمل روزمره دارا‌هستند، لینک و پیوند خروجی یه خرده دارا هستند، و هم لهجه تارنما شما و در مرحله آنگاه هم صنف تارنما شما میباشند بیشترین پیوند جویس را به تارنما شما هدایت می نمایند.

هم اکنون میتوانیم لینک و پیوند فالو را تعریف و تمجید کنیم. بک لینک و پیوند فالو ، لینکی میباشد که بعنوان امتیاز شمرده میگردد، پیوند جویس seo را ارتقاء میدهد، و پیج رنک وبسایت شمارا ارتقاء می‌دهد، و در سود به تارنما شما امداد می نماید که در حاصل جستجوی گوگل فیض بهتری بگیرید.

اما، بعدا به وسیله یک سری کارشناسان گوگل اعلام شد که پیج رنک منقضی شده‌است. البته برای فهم و شعور بهتر معنی بک پیوند و انتقال امتیاز آن به وبسایت مقصد، بهتر بود معنی آنرا بدانید.


بک پیوند نوفالو
بکلینک نوفالو به‌این معنا میباشد که وبسایت مبدا به موتورهای کاوش می‌گوید اینجانب این وبسایت را دنبال نمی‌کنم، براین اساس امتیاز پیوند جویس به وب سایت مقصد منتقل نمی نماید و پیج رنک آنرا افزایش نمی دهد. تگ یا این که برچسب nofollow در واقع یک آرم میباشد که به گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش می‌گوید: این را اکانت نکنید. ولی از دید منطقی چرا می بایست کسی چنین کاری بکند؟ به یک تارنما لینک و پیوند دهد و به موتورهای کاوش بگوید این را اکانت نکنید؟! یک عامل برای چنین کاری اینست که پیوند داده گردیده تنها برای رعایت حقوق و دستمزد مالکیت معنوی باشد و بس. برهان دیگر برای دادن بک لینک و پیوند نوفالو، پرهیز از اسپم میباشد. چند اشخاص برای به دست آوردن بک پیوند پایین مطالب سایر افراد (در سایتها و وبلاگها) کامنت میگذارند و در آن لینک و پیوند تارنما خویش را قرار میدهند تا اعتبار وبسایت خویش را از این طرز ارتقاء دهند. به این ترتیب مالکین وبلاگها و سایتها اینگونه لینکها را نوفالو می نمایند تا سبب جریمه شدن وب سایت خویش نشوند و یا این که وبلاگشان تبدیل به یک مزرعه لینک و پیوند (پیوند فارم) نشود. یک کدام از مهمترین سایتها که اینگونه و استفاده کننده محور میباشد ویکی پدیاست که اکثری می‌کوشند نشانی وبسایت خویش را در مراجع مطالب ویکی پدیا بعنوان مرجع بگنجانند و از این روش لینک و پیوند جویس بگیرند. ویکی پدیا هم برای رویارویی با این اسپمینگ، لینکهای خروجی خویش را نوفالو کرده است.
البته شاید بپرسید بک لینک و پیوند نوفالو تماما بی بها میباشد؟ در جواب می اقتدار اذعان کرد از حیث بهینه سازی و رباتهای گوگل آری بی ارزشند، ولی درصورتی که همین بک لینکهای نوفالو در سایتهای حقیقتا دارای ربط و فعال (خیر وبلاگهای نا مربوط و مزرعه لینک و پیوند) قرار داده شوند میتوانند چندین ترافیک به وبسایت شما منتقل نمایند که از این حیث پاره ای بها می‌یابند.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: